Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.SmaeleBekijk bericht
Foto is goed, titel is minder.
'Blauw' is in het Engels 'Blue' en niet 'Bleu' (dit is Frans).
't Is maar aan te passen hé.
Gr, H.
ik wist inderdaad al dat ik verkeerd getypt had door onoplettendheid.. en fijn dat U uw taalkennis uitlegt aan een perfecte viertalige medemens....maar toch eigenaardig dat er spijkers op laag water worden gezocht....en ik heb geen zin om de titel aan te passen.
Beste,
het gaat hier niet over taalkennis noch over het zoeken van spijkers op laag water. Ik vind het een héél mooi beeld en vond het gewoon jammer dat dit foutje er in geslopen was. Ik weet wel dat u ook het verschil kent tussen 'blue' en 'bleu' en dacht idd dat het is wat het is : een foutje. Vandaar mijn 'commentaar' om dit aan te passen. Natuurlijk is het uw goed recht om het niet te doen....
MAAR.... wees ervan verzekerd dat mijn post op geen enkele manier probeert om afbreuk te doen aan uw foto. Indien dit zo bij u is overgekomen wil ik me daar graag voor excuseren.
Met vriendelijke groet,
Hans.
Comment