Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
riet
Collapse
X
-
-
Re: riet
mooi aandachtspuntmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Mooi van compo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
-
Fotografie, waar ik zeker van hou.
De centrale plaatsing van het riet in verticale richting, zou niet de mijne zijn, omdat je daarin "gevangen"wordt.
Door een stuk vanonder af te halen, gaat mijn blik in 2e instantie door naar de prachtige tinten en contrasten van de bomen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Er moet me iets van het hart: een plaats in de HoF is natuurlijk leuk maar eerlijk gezegd voel ik me hier behoorlijk ongemakkelijk bij, niet alleen bij deze maar ook al bij een voorafgaande. Ik plaats hier een foto die ik zelf wel aardig vind en ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vandaar 'oordeel'. Tot mijn oprechte verbazing wordt de foto dan opeens in de HoF geplaatst. Niet dat ik mijn foto's 'slecht' vind, anders zou ik ze niet plaatsen, maar een HoF? Ik zie hier zoveel foto's voorbij komen die ik het véél meer waard vind! Maar ik heb daar geen stem in: ik zie opeens dat mijn foto in de HoF geplaatst is, tot mijn schrik, eerlijk gezegd, want zo kijk ik er zelf niet naar! Elders hier lees ik een stekelig bericht over de HoF, wat ik naar vind maar ik kan me ook wel voorstellen dat er zo over gedacht wordt. Zou het goed zijn als mensen die bepalen welke foto in de HoF komt hier nog eens naar kijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjobyl Bekijk berichtEr moet me iets van het hart: een plaats in de HoF is natuurlijk leuk maar eerlijk gezegd voel ik me hier behoorlijk ongemakkelijk bij, niet alleen bij deze maar ook al bij een voorafgaande. Ik plaats hier een foto die ik zelf wel aardig vind en ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vandaar 'oordeel'. Tot mijn oprechte verbazing wordt de foto dan opeens in de HoF geplaatst. Niet dat ik mijn foto's 'slecht' vind, anders zou ik ze niet plaatsen, maar een HoF? Ik zie hier zoveel foto's voorbij komen die ik het véél meer waard vind! Maar ik heb daar geen stem in: ik zie opeens dat mijn foto in de HoF geplaatst is, tot mijn schrik, eerlijk gezegd, want zo kijk ik er zelf niet naar! Elders hier lees ik een stekelig bericht over de HoF, wat ik naar vind maar ik kan me ook wel voorstellen dat er zo over gedacht wordt. Zou het goed zijn als mensen die bepalen welke foto in de HoF komt hier nog eens naar kijken?
Dus het gaat zeker niet over bepaalde foto's wel of niet maar meer over de kennis van de HOFkeuze die soms vragen oproept
Om een voorbeeldje te geven, zo staat er nu een foto in die eigenlijk slecht afgewerkt is, detail verloren enz...
Een tijdje terug doet iemand de moeite om zijn foto te ontruisen, en wat denk je, jawel de foto met heel veel ruis wordt in de HOF opgenomen
En zo kan ik nog vele voorbeelden aanhalen, maar dat leidt ons tot niks verder.
In het verleden zijn hier vele hele goede fotografen vertrokken door de keuzes van de HOF selecteur.
Ik denk dat het vooral een probleem is dat niemand mag weten hoe die keuzes juist bepaald worden en door wie
Daarmee dat er soms eens iemand zijn gedacht moet zeggen, het is tenslotte een forum waar we lidgeld voor betalen en dan mag men zijn mening geven.
Dus trek het je niet aan en geniet van je HOF, maar hou altijd in het achterhoofd dat de appreciatie op je foto van andere fotografen meer van belang is dan die HOF
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Proficiat met je HoF nominatie !
Gelukkig is de HoF niet altijd het beste van het beste, het is ook niet leuk steeds maar beelden van dezelfde auteurs te zien,
je kan het ook als een aanmoediging zien, ik vind deze hof trouwens wel verdiend !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment