Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
met de bocht mee
Collapse
X
-
[Showcase] met de bocht mee
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."Labels: Geen
-
-
Re: met de bocht mee
Mooi overzichtsbeeld maar wat een pak ruis heb je hier zeg, spijtig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik ben het eens met de voorgangers ... wel de mooie avondsfeer goed weergegevenMvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi overzichtsbeeld maar wat een pak ruis heb je hier zeg, spijtig
grts
Sieg
[URL="[url=https://flic.kr/p/2odwhcz]
De contrasten zijn enorm tussen grote delen diepzwart, veroorzaakt door de vele kunstlichten.
Belichting 1 seconde,f/2/8 (kan ik niet veranderen), ISO 300.
Een langere sluitertijd geeft beweging met de drone en om dezelfde reden is bracketing onbruikbaar.
Ik heb geprobeerd om alleen de donkere delen (via selektie) te ontruisen, maar kwam er niet goed uit.
Enige suggestie om de ruis beter aan te pakken?"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtIk heb geprobeerd om alleen de donkere delen (via selektie) te ontruisen, maar kwam er niet goed uit.
Enige suggestie om de ruis beter aan te pakken?
Even de foto erdoor gehaald (is een plug-in in Photoshop) met dit als resultaat
Er zit uiteraard nog wat ruis is maar niet meer storend, uiteraard moest ik de ruisonderdrukking toepassen op de geplaatste foto.
Als je dit kunt doen op het raw beeld is het resultaat nog veel beter
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk gebruik al vele jaren Neat Image naar volle tevredenheid
Even de foto erdoor gehaald (is een plug-in in Photoshop) met dit als resultaat
Er zit uiteraard nog wat ruis is maar niet meer storend, uiteraard moest ik de ruisonderdrukking toepassen op de geplaatste foto.
Als je dit kunt doen op het raw beeld is het resultaat nog veel beter
grts
Sieg"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
Comment