Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wit uitzicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wit uitzicht
mooi bijna minimalistisch ,zonder afbreuk aan de foto want ik vind hem heel mooi ,maar miss was het een optie de open ruimte aan de andere kant van de uitkijktoren ,ik heb zo het gevoel al je bovenaan de ladder komt de kijkruimte door het venster is en dat je dan beter in het voordeel van de compo de open ruimte aan deze kant hebt ,ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften maar het is wat ik voel maar hij blijft een mooie high key
-
Vind het verschil tussen de zichtbaarheid van de toren en de rest van de opname net FF tè groot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooi bijna minimalistisch ,zonder afbreuk aan de foto want ik vind hem heel mooi ,maar miss was het een optie de open ruimte aan de andere kant van de uitkijktoren ,ik heb zo het gevoel al je bovenaan de ladder komt de kijkruimte door het venster is en dat je dan beter in het voordeel van de compo de open ruimte aan deze kant hebt ,ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften maar het is wat ik voel maar hij blijft een mooie high key
Comment
-
-
Heel mooi Erik, door je afwerking krijgt het geheel een grafisch minimalistisch uiterlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dankjewel voor de reacties.Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooi bijna minimalistisch ,zonder afbreuk aan de foto want ik vind hem heel mooi ,maar miss was het een optie de open ruimte aan de andere kant van de uitkijktoren ,ik heb zo het gevoel al je bovenaan de ladder komt de kijkruimte door het venster is en dat je dan beter in het voordeel van de compo de open ruimte aan deze kant hebt ,ik ben waarschijnlijk aan het muggenziften maar het is wat ik voel maar hij blijft een mooie high key
Ter info: ik heb hier weinig aan bewerkt. Het was een mistige ochtend. Ik heb enkel met belichting/contrast wat getweakt.
Comment
-
Zeer knap hegh key werk, ik volg Patrick wel in zijn redenering van kijkrichting, verder alles top !
Comment
Comment