Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijs koud vanmorgen in de achtertuin.
Collapse
X
-
-
Re: Ijs koud vanmorgen in de achtertuin.
Ieder zijn keuze uiteraard, maar als ik met een zo beperkte DoF in landschap werk kies ik eerder voor 1 van de uitersten,
ofwel helemaal vooraan scherp of anders helemaal achteraan scherp,
nu wordt mijn blik vastgepind aan die enkele voor mij weinig zeggende sprietenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIeder zijn keuze uiteraard, maar als ik mer een zo beperkte DoF in landschap werk kier ih eerder vooe 1 van de uitersten,
nu wordt mijn blik vastgepind aan die enkele voor mij weinig zeggende sprietenGroeten
Georges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIeder zijn keuze uiteraard, maar als ik met een zo beperkte DoF in landschap werk kies ik eerder voor 1 van de uitersten,
nu wordt mijn blik vastgepind aan die enkele voor mij weinig zeggende sprieten
Tevens vind ik de voorgrond te prominent aanwezig in dit beeld, dit terwijl je daar zo'n mooie lonely tree hebt staan wat verderop
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Ik vind het wel een tot de verbeelding sprekende plaat, met die grassprieten die daar zo lekker straight uit de sneeuw omhoog schieten, en voor de rest een mooi minimalistisch winters beeld met een eigen sfeer.
Comment
Comment