Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Hoort wat mij betreft hier minder thuis (architectuur?), Leuk doorkijkje maar mij spreekt het beeld minder aan. Moest je in het metaalwerk een soort symmetrie kunnen vinden was het misschien rustiger geweest om naar te kijken?
... en dat doe jij bij vele plaatsingen : verhalende foto's die ik meestal apprecieer. Waar deze best thuishoort, problemen die zich al eens stellen en ik weet het ook niet altijd doch deze is geen echt landschap of natuur.
... en dat doe jij bij vele plaatsingen : verhalende foto's die ik meestal apprecieer. Waar deze best thuishoort, problemen die zich al eens stellen en ik weet het ook niet altijd doch deze is geen echt landschap of natuur.
Schitterende foto Goed bedacht, ook door de mooie plaatsing van de wachttoren m.b.t. de constructie.
Het verhaal van de foto is iets waar we allemaal over na kunnen denken.
Hoort wat mij betreft hier minder thuis (architectuur?), Leuk doorkijkje maar mij spreekt het beeld minder aan. Moest je in het metaalwerk een soort symmetrie kunnen vinden was het misschien rustiger geweest om naar te kijken?
ja, je hebt gelijk, maar dit is een beeld van op de brug naar het fort van Breendonk en ik wou de wachttoren (opgesloten) EN de bomen (onbereikbare vrijheid) in het beeld doorheen het metalen frame (nog eens opgesloten) en symmetrischer kreeg ik het niet.
in elk geval : bedankt allen voor de interesse en de tips. Daar doen we het tenslotte voor.
Comment