Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Olympus zeezicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Olympus zeezicht
Er zijn er die dit een mislukte opname noemen....?
maar ik vind het wel geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtEr zijn er die dit een mislukte opname noemen....?
grt,bouk.
Bedankt om dit te tonen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtEr zijn er die dit een mislukte opname noemen....?
grt,bouk.
Bedankt voor jullie reacties alsook Eddy.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
We volgen elkaar al een tijdje Raymond ,en eerlijk mijn haren komen soms recht als ik sommige foto's zie ,maar dat is juist hetgeen ik bewonder ,al krijg je soms van die schuine opmerkingen ,toch heb je een eigen visie en loop je niet in het rijtje .
Bij deze foto heb ik dat ook een beetje al vind ik het goed gezien ,
ik ben waarschijnlijk iets teveel technisch aangelegd waardoor ik het niet altijd begrijp ,iets wat jij juist niet bent maar eerder op je gevoel afgaat , ik kan alleen maar zeggen volg dat eigen gevoel en geniet van wat je doet , dat is het allerbelangrijkste ,als we ons maar amuseren , want het is een mooie hobby
Comment
-
-
Knap om zo te spelen met de "fouten" van een lens te kunnen, en durven te spelen, Raymond.
Heel knap hoe zelfs het diagonale lijntje een grote rol in het lijnenspel speelt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtWe volgen elkaar al een tijdje Raymond ,en eerlijk mijn haren komen soms recht als ik sommige foto's zie ,maar dat is juist hetgeen ik bewonder ,al krijg je soms van die schuine opmerkingen ,toch heb je een eigen visie en loop je niet in het rijtje .
Bij deze foto heb ik dat ook een beetje al vind ik het goed gezien ,
ik ben waarschijnlijk iets teveel technisch aangelegd waardoor ik het niet altijd begrijp ,iets wat jij juist niet bent maar eerder op je gevoel afgaat , ik kan alleen maar zeggen volg dat eigen gevoel en geniet van wat je doet , dat is het allerbelangrijkste ,als we ons maar amuseren , want het is een mooie hobbyKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls je haren op een natuurlijke wijze recht komen zou ik deze zo laten want huidig is dat mode Patrick
op mijn leeftijd zie ik dat toch niet meer passend
- zelfs op tentoonstellingen waar je bij betrokken was - zonder dat mijn aanwezigheid je is opgevallen en ik me stilletjes op de achtergrond hield
ik heb daar ook al een paar keer over nagedacht Raymond telkens je daar iets over schreef ,ik weet niet of ik jou toen persoonlijk heb ontmoet ik heb toen zoveel mensen gezien en twijfel of ik jou persoonlijk heb gezien ,als dit niet zo was vind ik het nu spijtig dat ik je niet zou gesproken hebben ,beetje gemiste kans om eens echt kennis te maken ,hopelijk komt er nog eens een gelegenheid
Comment
-
Met een verhaal of goede titel erbij kan dit zeker voor mij . Als beeld zonder tekst is dit minder mijn ding.
Comment
-
-
Knap gedaan, mooie diffractie heb je hier verkregen Raymond, dromerig
Waarom doet deze opname me meteen denken aan de kaskraker van Steven Spielberg, "Close encounters of the third kind" .... ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtMet een verhaal of goede titel erbij kan dit zeker voor mij . Als beeld zonder tekst is dit minder mijn ding.
MarGe, Black fly en Sieg, oprechte dank voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment