Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
De sfeer goed gevonden aan dit meer met jou typische geel. De reflectie van de zon in het water vind ik minder mooi, voor mijn part wat zachter of helemaal weg.
Heel mooie sfeer, vooral door het subtiele neveltje.
Sommigen doen het principieel niet, maar wat mij betreft, is het zeker een optie om de foto te spiegelen.
Waarom? Omdat dan de blik van donker naar licht gaat. Dat kijkt meestal "gewoon" prettiger.
Wat je zegt over weer, eentonig grijs alle dagen, zelfs geen weer om ander soort landschap te doen. Maar deze vind ik toch wel weer prachtig [emoji108]
Schitterend beeld Jean-Louis !
Ik las het bericht van Johan en ik zou net niet spiegelen omwille van een andere logika :
Sta je met je gezicht richting zon (of Zuid) dan gaat de zon van links naar rechts door je beeld, bij een zonsopgang is een links opkomende zon voor mij vrij logisch
Schitterend beeld Jean-Louis !
Ik las het bericht van Johan en ik zou net niet spiegelen omwille van een andere logika :
Sta je met je gezicht richting zon (of Zuid) dan gaat de zon van links naar rechts door je beeld, bij een zonsopgang is een links opkomende zon voor mij vrij logisch
Hey Frans, sorry voor het wat laat reageren, de zon gaat hier van links naar rechts,dus ik sta met het noorden achter mij en kijk richting oost.
Groetjes, Jean-Louis
Comment