Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Licht in de boskathedraal
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Licht in de boskathedraal
Mooi maar, voor meer diepte wat van de bovenkant af..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtAltijd mooi dergelijke beelden met die zonnestralen ,en vooral als er een persoon bij te pas komt
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHeel knap - ik volg
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtPrachtige opname en moment
Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk berichtHeel knap.
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar, voor meer diepte wat van de bovenkant af..?
grt,bouk.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Knap gedaan Jacques, helemaal mijn ding
Comment
-
Prachtige sfeer door de nevel en de fijne lichtstralen.
Ook de compo kan niet beter. Echt een fraaie foto, Jacques.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWaar de mens een voorname rol speelt in dit prachtig geheel.
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtKnap gedaan Jacques, helemaal mijn ding
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige sfeer door de nevel en de fijne lichtstralen.
Ook de compo kan niet beter. Echt een fraaie foto, Jacques.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment