Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
z/w vinkenberg Scherpenheuvel
Collapse
X
-
-
Re: z/w vinkenberg Scherpenheuvel
heerlijk moment, compo en boompje/plas op perfecte plek, en met lange sluitertijd voor de zachte wolken!
heel mooie BW omzetting ook, lekker scherp op de voorgrond...
pracht fotootje!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Bedankt, waarom krijgt zwart wit hier geen apart plaatsje. Nochtans de basis van onze fotografie. ik pleit ervoor.
Maar ondertussen alle respect voor de bezielers van dit forum, doe het maar, keer op keer en elke dag. Hoedje hiervoor af, zeker weten.
Comment
-
-
plaats goed gekozen. Knappe belichting van de horizonmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Knap gekozen compo hoor, mooie opname van gemaakt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtWeerspiegelingen in een plas daar hou ik van
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Goed opgemerkt en gefotografeerd. Ook de donkere dramatische afwerking staat me wel aan.
De z/w hoek is helaas een paar jaar geleden afgeschaft. Dat vind ik ook jammer.
Aan de andere kant was het een allegaartje van alle vormen van fotografie.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtBedankt, waarom krijgt zwart wit hier geen apart plaatsje. Nochtans de basis van onze fotografie. ik pleit ervoor.
Maar ondertussen alle respect voor de bezielers van dit forum, doe het maar, keer op keer en elke dag. Hoedje hiervoor af, zeker weten.
goed nagedacht over je standpunt waardoor je een mooie spiegeling en accent krijgt in je foto ,alleen de lucht ben ik niet echt fan van en F9 is ook wat weinig om je foto van voor naar achter scherp te hebben en dat zie je in de grote versie aan de bomen
Comment
-
Alvast bedankt voor je persoonlijke bevindingen.
Mocht ik de foto opnieuw maken zou ik zelfs kiezen voor f8. De kracht van 24mm is hier aandacht te trekken op de voorgrond. Trouwens ik was op stap zonder statief, een langere sluitertijd of hogere iso zag ik ook niet direct zitten, ook stevige wind was een factor.
Comment
-
Prachtige foto, een fotograaf uit mijn regio....leuk
Comment
-
Mooie opname en de reflectie van de boom is de kers op de taartGroeten
Georges
Comment
Comment