Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wandelen rond de Signal de Botrange

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] wandelen rond de Signal de Botrange

    eentje van mijn wandeling naar de Noir Flohay, op weg naar de heide...

    klikje brengt je naar de grotere versie

    ƒ/5.6 - 70.0 mm - 1/500sec - iso800

    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: wandelen rond de Signal de Botrange

    Mooi moment/foto
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: wandelen rond de Signal de Botrange

      Jammer geen sneeuw op de takken van de bomen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: wandelen rond de Signal de Botrange

        Mooie winterse foto, Steve. Naar mijn mening een beetje zwaar aan de rechterkant.
        Het boompje is zeker fotogeniek. Ik hoop dat daar ook wat mee hebt gedaan, indien mogelijk.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: wandelen rond de Signal de Botrange

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Mooie winterse foto, Steve. Naar mijn mening een beetje zwaar aan de rechterkant.
          Het boompje is zeker fotogeniek. Ik hoop dat daar ook wat mee hebt gedaan, indien mogelijk.
          thx voor de feedback Johan, het idee van de foto was om inderdaad van zwaar (rechts) naar licht/mistig (links) te gaan...
          je hebt me ook op een heel goed idee gebracht ivm dat boompje, had er geen aparte foto van genomen, maar een aparte crop doet wonderen natuurlijk... work in progress...
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: wandelen rond de Signal de Botrange

            Inderdaad, ik kan hetgeen Johan hier zegt wel volgen maar zo te lezen heb je er dan ook al een oplossing voor Steve

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X