Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cold Bridge BIS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Cold Bridge BIS

    Ik ben geen opgever en ben terug gegaan naar de locatie, andere compositie geprobeerd.
    Niet het ideale fotoweer maar geprobeerd iets van te maken.
    Bedankt om te kijken,
    Christophe



    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: Cold Bridge BIS

    De bedoeling is zeker goed en ook goed dat je volhard. Toch wringt de compo. Het zou veel beter zijn moest je evenwijdig met de lijnen tussen de planken hebben gestaan en trachten een mooie symetrie te bekomen, waarschijnlijk zou je ook geplaagd zijn met lensvervorming dan, maar dan bestaat PS, om dit te verhelpen.
    Nog eens teruggaan? [emoji4]

    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Cold Bridge BIS

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      De bedoeling is zeker goed en ook goed dat je volhard. Toch wringt de compo. Het zou veel beter zijn moest je evenwijdig met de lijnen tussen de planken hebben gestaan en trachten een mooie symetrie te bekomen, waarschijnlijk zou je ook geplaagd zijn met lensvervorming dan, maar dan bestaat PS, om dit te verhelpen.
      Nog eens teruggaan? [emoji4]
      En geheel mee eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Cold Bridge BIS

        Zeker dat kader er af.
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Cold Bridge BIS

          Wat ik veronderstel is dat het linkse gedeelte van die brug dieper gezakt is want op het andere einde is die brug mooi horizontaal.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: Cold Bridge BIS

            Op een brug die aan kant zo is ingezakt, zou ik niet durven lopen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X