Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
tja Sieg, ik weet het ook niet meer hoor ... er is precies toch water genoeg aan het schoensmeer...
Inderdaad, bij ons in de polders staat ook alles onder water, in de poldergrachten en poldervijvertjes staat het water zelfs redelijk hoog
Waarschijnlijk ligt Ukkel in een totaal ander land, want blijkbaar hebben ze daar dit jaar nog geen enkele ijsdag gehad zei men daarnet ...
Inderdaad, bij ons in de polders staat ook alles onder water, in de poldergrachten en poldervijvertjes staat het water zelfs redelijk hoog
Waarschijnlijk ligt Ukkel in een totaal ander land, want blijkbaar hebben ze daar dit jaar nog geen enkele ijsdag gehad zei men daarnet ...
grts
Sieg
hier spreekt men over oppervlaktewater ,het is vooral het grondwater die voor problemen zorgt ,en dat zal niet zo snel opgelost zijn
over de foto ... ik vind hem prachtig voorgrond achtergrond en lucht zijn een mooie combinatie ,alleen vind ik de overscherpte in de kruinen op het randje ,maar doet geen afbreuk aan de foto
Comment