Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Schitterende locatie en opname Johan, toppertje wederom
Als ik doorklik naar het origineel is die scherper
grts
Sieg
Eerlijkheidshalve is de foto verre van scherp, Sieg. Goed dat je kritisch hebt gekeken, en dat niet onder stoelen of banken hebt gestoken.
Dat houdt me scherp, voor de toekomst.
Ik dacht met het mooie kleurmoment, zand in jullie ogen te strooien.
Iedereen bedankt voor de felicitaties en fijne reacties.
Last edited by Johan1956; 23 december 2022, 16:59.
zie deze nu pas, niet zo vaak meer op het forum gepasseerd...
maar ik ben onmiddellijk VERLIEFD op deze foto en plek, wat een fantastische plek en plaatje, deze heeft echt alles hoor
ik heb het goorven dan ook meteen aan mn bucketlist van te bezoeken plaatsen toegevoegd, wat een locatie toch!
dus uiteraard een dik verdiende HOF, bnies aan toe te voegen!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Bedankt voor het schitterende compliment, Steven.
Vergeet ook niet de andere vennen in die buurt EN de prachtige Kampina heide !
P.S. Het kan in het weekend best druk zijn, hoor. Vooral met mensen die statieven gebruiken.
Comment