Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stokksnes
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stokksnes
Mooi beeld, maar ik heb het gevoel dat dat voorgrondelement (verdord polletje gras) iéts te centraal staat om de balans in de foto te houden. Voelt oncomfortabel aan.
-
-
Ik zou niks veranderen aan de foto. Vind hem wel uitzonderlijk mooi.
Dat "polletje gras" is eigenlijk niet ZO solitair want rechts ervan is er nog te zien.
Elk zijn mening maar ik zou er niks aan veranderen, mooie lucht op de achtergrond trouwens.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Fraaie foto, met als schitterend detail de nevel tegen de bergen aan.
Als je op groter formaat bekijkt, komt er veel meer leven in de voorgrond, en lijkt voor mij,, voornoemd probleem minder aanwezig.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtFraaie foto, met als schitterend detail de nevel tegen de bergen aan.
Als je op groter formaat bekijkt, komt er veel meer leven in de voorgrond, en lijkt voor mij,, voornoemd probleem minder aanwezig.Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIk zou niks veranderen aan de foto. Vind hem wel uitzonderlijk mooi.
Dat "polletje gras" is eigenlijk niet ZO solitair want rechts ervan is er nog te zien.
Elk zijn mening maar ik zou er niks aan veranderen, mooie lucht op de achtergrond trouwens.
Comment
-
-
Heel mooi vastgelegd deze locatie, al zoveel foto's van gezien en ze blijven toch allen net wat anders hebben
Mooie afwerking van de kleuren ook bij deze
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel mooi vastgelegd deze locatie, al zoveel foto's van gezien en ze blijven toch allen net wat anders hebben
Mooie afwerking van de kleuren ook bij deze
grts
Sieg
Comment
Comment