Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het kerkje op de heuvel ZW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Het kerkje op de heuvel ZW

Dank om te kijken

Re: Het kerkje op de heuvel ZW

plaats van de heldere wolken is goed gekozen. Leuk dat de voorgevel van de kerk zo helder in beeld komt.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

knap omgezet en vooral de vogel op de kerktoren is een meerwaarde....
      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        knap omgezet en vooral de vogel op de kerktoren is een meerwaarde....

Voor mij mag de vogel er af
        De rest is

Mvg Kurt

Comment

Het is meer een kapel dan een kerk, denk ik (maar dat doet in feite niets terzake).
          De speciale lucht maakt er een toffe foto van, het heeft een soort 'less is more' gehalte, vooral dat aan dat kerkje/kapelletje werkelijk héél weinig te zien is (geen vensters aan de zijkant of zo....).
          De vogel zal weldra wegvliegen als het klokje 9 uur slaat denk ik.
          Is wel een foto om in een klein kadertje te steken, zo in blinkend zwart/wit.
          Dit in tegenstelling tot uw foto van blauw ijs die m.i. een grote afdruk vraagt en prachtig is om op te hangen in een gallerij of zo.

Comment

Zeer mooie omzetting Patrick, de centrale plaatsing van het onderwerp is perfect

Comment

Tja...in mijn dagelijkse leefwereld is blijkbaar geen plaats meer voor deze kapelletjes...
              Het feit dat het op een heuveltje staat en mooi afsteekt tegen de hemel maakt het alleen maar mooier!

Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Mooi en ook de juiste tijd genomen,.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Schitterend mooi afwerking, maar ook zeker de compo en de fantastische lucht, maken dat de foto een plezier om naar te kijken.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Erg mooi of dat nu met of zonder de vogel zou zijn.
                    de lichte bewerkingssporen tussen de sprietjes rechts van het kerkje kan je nog wel wegwerken, dan is het helemaal af (in dat deel is de lucht lichter)
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Een verrassing voor mij deze foto en eerlijkheidshalve vind ik de speelsheid wat overdreven Patrick. Eindelijk is er toch eentje die niet in mijn sterrenhemel past en hiervoor zal er veel gemopper ontstaan, maar mijn kritische zak staat al klaar hoor. Ben toch eerlijk geweest in mijn visie en deze gedurfd meegedeeld !
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Een verrassing voor mij deze foto en eerlijkheidshalve vind ik de speelsheid wat overdreven Patrick. Eindelijk is er toch eentje die niet in mijn sterrenhemel past en hiervoor zal er veel gemopper ontstaan, maar mijn kritische zak staat al klaar hoor. Ben toch eerlijk geweest in mijn visie en deze gedurfd meegedeeld !
                        Ik ben altijd blij Raymond als men eerlijk zijn mening geeft, veel liever dan iemand die gewoon in de rij loopt, nu loop jij eventjes uit de rij maar de juf zal niet mopperen [emoji16]. Smaken verschillen en maar goed ook [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          Ik ben altijd blij Raymond als men eerlijk zijn mening geeft, veel liever dan iemand die gewoon in de rij loopt, nu loop jij eventjes uit de rij maar de juf zal niet mopperen [emoji16]. Smaken verschillen en maar goed ook [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
                          Oprechte dank voor je begrip Patrick. Het ligt allemaal zo gevoelig, zeker op de sociale media, men kan blijkbaar niet meer op een ordentelijke respectabele manier praten en vooral schrijven. Heb over mijn mening toch wat getwijfeld om deze 'hier' te formuleren maar ben er vast van overtuigd dat ik met jou over deze foto een eerlijke gedachtenwisseling zou kunnen plegen - respect voor mekaars voelen en beleven van onze fotografie !
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                          X