Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stokksness

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Stokksness


    Een verplichte stop gedurende de reis naar Ijsland. Na mist en regen, nog eens heel vroeg teruggegaan en de kleine bergketen toch kunnen vangen met een interessante lucht. Ik had er wel 3 foto's voor nodig.
    Bedankt voor het kijken,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    Re: Stokksness

    mooie compositie, was misschien mooier geweest als heel de keten belicht was maar heb je niet altijd in de hand natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: Stokksness

      Heel mooie opname, misschien iets van de voorgrond af..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Stokksness

        Staat er mooi op deze versie van de Vestrahorn!

        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Stokksness

          Het is een indrukwekkende foto alhoewel ik er twee foto's in zie maar sluit me aan bij de voorstelling van de maker want het blijft 'zijn' foto.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Stokksness

            een mooie foto van een mooie locatie ,alleen het formaat stoort mij, scrol eens en een stukje lucht eraf ,miss tot vierkant formaat ,je krijgt veel meer diepgang in de foto ,je zou ook een stukje onderaan en bovenaan kunnen afdoen tot een 2/3 formaat en de horizon op 1/3 van boven. Zo zou ik hem het liefst zien

            Comment


            • #7
              Re: Stokksness

              Ik kan bovenstaande commentaren wel volgen, het lijkt net alsof je teveel op één foto hebt willen zetten
              Voor mij mocht ook de witbalans wat warmer, nu ligt er wel een erg blauwe zweem over het geheel
              Maar in ieder geval knap panoramawerk heb je hier gedaan

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Stokksness

                Mooie foto, van deze bekende plaats, Xavier.
                Voor mij de uitsnede blijven zo hij nu is. Ik vind de kijkboog juist een avontuur van onder naar boven.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X