Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zwitserland is een prachtig land en dat geef je hier mooi weer.
Op hun nationale feestdag werd vroeger op de hoogste bergtoppen vuurwerk afgestoken, er werden grote vuren aangestoken en werd op iedere berg op de alpenhoorn geblazen...Onvergetelijk!
Weet niet of die traditie nu nog bestaat...Maar jouw foto brengt me er wel terug
mooie foto ,al vind ik dat de balustrade en de sparren het dieptezicht beperken en de nieuwsgierigheid opwekt naar het mooi weidse landschap dat erachter ligt , de balustrade zou ik zeker niet gebruikt hebben om dieptezicht te creëren doordat de sparren er al staan
Ik mis het skilift van in de film The Eiger Sanction (ik ken alleen maar films van Clint Eastwood, en om de vrouwen op de kast te jagen zeg ik dan meestal dat hij zelfs 2 romantische films gemaakt heeft, meer is niet nodig om ze op de kast te jagen. Het ergst voor hen, is dat het nog waar is ook dat ie 2 romantische films gemaakt heeft...).
Bestaat die nog? Of zit die aan de achterkant?
Voor mij is 't wel een mooie - zonder hek - zou het nog een tikje meer hebben, al ben ik niet zeker dat het beeld er nog hetzelfde zou uitzien.
Comment