Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Donkere onweerswolken gepaard met zonneschijn hebben iets magisch...Als je daar dan nog het spektakel bij hebt zoals in jouw foto kan het niet op...
Mooi hoor!
Zijn daar nu damwanden ingeheid? Er was sprake dat de steiger aan een opfrisbeurt toe was...
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Donkere onweerswolken gepaard met zonneschijn hebben iets magisch...Als je daar dan nog het spektakel bij hebt zoals in jouw foto kan het niet op...
Mooi hoor!
Zijn daar nu damwanden ingeheid? Er was sprake dat de steiger aan een opfrisbeurt toe was...
Marc
Ja idd de pier staat voor enkele jaren in de steigers, beetje spijtig voor ons fotografen, maar tegen 2025 zou de wandelweg in zijn oude oorspronkelijke staat hersteld zijn (1933).dan zal hij nog meer fotogeniek zijn.
De wolken zijn terug, hoezee
De schuimlijn komt mooi vanuit de hoek, maar ik 'denk' dat deze beter uit zou komen als deze haarscherp was geweest. Bewegingsonscherpte / belichtingstijd, of onscherp vanwege de grote diepte in deze foto?
De wolken zijn terug, hoezee
De schuimlijn komt mooi vanuit de hoek, maar ik 'denk' dat deze beter uit zou komen als deze haarscherp was geweest. Bewegingsonscherpte / belichtingstijd, of onscherp vanwege de grote diepte in deze foto?
Bewegingsonscherpte [emoji6], nadien heb ik de iso hoger gezet om sluitertijd te verkorten, maar daar staat de regenboog niet op [emoji16]
Prachtige omstandigheden en mooi gebruik van gemaakt Patrick, knappe opname
Net vanwege de onscherpte zou ik eens proberen om een deel van de onderkant eraf te snijden, kweet niet of je het geprobeerd hebt
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Ja idd de pier staat voor enkele jaren in de steigers, beetje spijtig voor ons fotografen, maar tegen 2025 zou de wandelweg in zijn oude oorspronkelijke staat hersteld zijn (1933).dan zal hij nog meer fotogeniek zijn.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Bedankt voor je antwoordje Patrick
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment