Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo bouk
op één van mijn foto's gaf je ook commentaar(waarvoor dank) " ik mis wat contrast in het wit" , hier wens je ook meer contrast in de mist...
wat bedoel je daarmee en hoe breng je contrast in het wit als het niet uitgebrand is?
alvast bedankt
en grt
Gerrit
ik vind de tinten wel mooi zo.
Wat betreft contrast: dat kan je erin brengen door de knop 'contrast' (in de meeste fotobewerkingssoftware aanwezig) te gebruiken.
In Lightroom kan je bvb ook de regelaar 'nevel verminderen' wat verschuiven, of de knop 'levendigheid'. Maar: pas op dat je er niet nét over gaat...
Comment