Dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tijdelijke kunst
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: tijdelijke kunst
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe natuur schept telkens wat nieuws, mooi in beeld gebracht !
Ik denk dat een beeld bij normale sluitertijd minstens zo mooi zou zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtFrans Sluitertijd is 1/80 sec, is geen blendbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtRaar, dan moeten de wolken erg snel geweest zijn op dat moment ...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtheeft er niets mee te maken Frans de wolken waren idd zo en hadden idd het effect alsof het een lange sluitertijd was ,en je kent mij als het anders was zou ik het ook zeggen ik zou niet weten waarom ik hierover zou liegen ,er is trouwens niets verkeerd aan een lange sluitertijd maar als het zo was zou ik het ook zeggen .Het was ook heel helder weer en zonder ND zou je een LE nooit kunnen bekomen .kijk trouwens op de grote versie naar de golven van de zee .bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Knap gedetailleerd beeld Patrick, mooi
rechtsboven de persoon, bijna tegen het bovenkader, zitten nog twee sensorvlekken kort bij elkaar en links in de wolken zit er ook nog eentje
grts
SiegLast edited by Sieg; 22 juni 2022, 21:52.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnap gedetailleerd beeld Patrick, mooi
rechtsboven de persoon, bijna tegen het bovenkader, zitten nog twee sensorvlekken kort bij elkaar en links in de wolken zit er ook nog eentje
grts
Sieg
ze zouden nu verdwenen moeten zijn
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met TapatalkLast edited by bopatje; 22 juni 2022, 23:31.
Comment
-
Comment