Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De paaltjes iets groter in beeld en een beetje meer kleur, komt het groen pittiger over. Mooier kan ik het mij dan niet wensen...
grt
Gerrit
dank voor de tip .Heeft mij wat doen nadenken en ik vind het idd ook iets beter ,al ben ik altijd miss iets te voorzichtig met verzadiging
4bij deze een update
De up is beter dan de originele qua afwerking, al had de originele wel een iets betere compo !
Aan de compositie is er toch weinig veranderd, Frans, alleen dat de paaltjes beter tot hun recht komen en meer opvallen. Zij vormen toch het onderwerp van deze foto en mogen dus volgens mij op de "voorgrond" treden. Het einde van de paaltjes aan de horizon links is nu ook iets korter, meer in evenwicht met rechts en voor mij dus beter.
Bedankt Patrick voor de update, zo had ik het in gedachte...
grt
Gerrit
Aan de compositie is er toch weinig veranderd, Frans, alleen dat de paaltjes beter tot hun recht komen en meer opvallen ....
euh, Gerrit, je ziet toch dat er bij de update veel minder plaats over is onder, rechts en links van de paaltjes, dus je ziet toch meteen dat de up verder gecropt is en dus de compo compleet verandert is hé ???
Voor mij persoonlijk toch de zachtheid en de wijdere versie van de originele hoor Patrick
euh, Gerrit, je ziet toch dat er bij de update veel minder plaats over is onder, rechts en links van de paaltjes, dus je ziet toch meteen dat de up verder gecropt is en dus de compo compleet verandert is hé ???
Voor mij persoonlijk toch de zachtheid en de wijdere versie van de originele hoor Patrick
grts
Sieg
dank jullie voor het meedenken en gelukkig verschillen smaken ,de ene wil juist felle kleuren de andere zachte ,over compositie kan ook veel gezegd worden ,dat maakt juist het leuke aan fotografie .
Hier naderhand bekeken hou ik het ook bij mijn originele ,ik hou zelf nl van de zachtheid in het beeld en ook de ruimte ,ik kom zelden aan het schuivertje saturatie of het is als het echt nodig is , en ik weet zeker dat de ene de eerste foto liever zal zien en andere de 2de foto , dus miss toch interessant en niet verloren om de up te plaatsen
Comment