Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er blijft nog wat water...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Er blijft nog wat water...

.

Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).

Mvg.

Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

Re: Er blijft nog wat water...

Het zal misschien persoonlijke smaak zijn en ik zeg het hier tegen velen bij verschillende beelden, maar voor mij is dit beeld sterker in portrait. Snijden waar de rechter oever de onderkant kruist, en bloemetjes mooi rechts vooraan houden.

Comment

zeer mooi sfeer beeld door die overheersende rode kleur die van aan de horizon tot vlakbij schuin het beeld instroomt.

ben eventueel akkoord om de rechter boord naast de gele bloemen te brengen. Verder mag de linker oever gerust in de linker onderhoek blijven (les gouts et les couleurs ... )
      Last edited by CMM; 22 april 2022, 15:14.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Mooi Eddy !
        zelf zou ik niet snijden maar voorstel 2 lijkt mij aanvaardbaarder dan voorstel 1 !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooi Eddy !
          zelf zou ik niet snijden maar voorstel 2 lijkt mij aanvaardbaarder dan voorstel 1 !
          Bedankt voor de reacties... Frans ik denk er nog niet aan om te snijden... je kent me en je weet ondertussen wel dat als ik een foto maak ik eerst nadenk over de compo alvorens op het knopje te drukken. Eenderwelke ingreep op deze foto doet afbreuk aan het door mij gezochte evenwicht ...
          nikon coolpix s9100

Comment

Dat is spreken Eddy, jij hebt de foto gemaakt en op het forum ben je zeker top drie van de landschapsfotografen.
            Dat bewijst deze foto nog maar eens temeer.
            Een plezier om naar te kijken en snijden zou ik verdorie ook niet doen, Het is een goed gekozen compositie en geen zelf gemaakte taart hé.
            Voor mij staat hij aandag in het wereldberoemde HoF.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Wat een plaatje ! Snijden ? NEE hoor !!!!!!!!!!!

Comment

Working...
              X