Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vuurtoren in kikvors (+ update)
Collapse
X
-
-
-
Re: Vuurtoren in kikvors
Dit is gewoon een sublieme plaat, amai niet
-
Mooi Pol, een onderwerp waarbij we ons allen goed kunnen amuseren
Leuk standpunt ingenomen, nadeel als je er zo dicht op zit is dat de toren achterover valt, eigenlijk zou je voor dit soort beelden een shift-tilt lens moeten gebruiken
Nog een puntje, ik zou de afwerking nog eens opnieuw doen, ofwel scheelt er iets met je compressie ofwel met de afwerking de laatste tijd
Kijk gewoon eens bij deze opname naar de overgang tussen lichtvervuilde lucht en de ietwat donkerder lucht, allemaal artefacten en banding.
Als je het niet ziet op je monitor (zoals de vlekkerige nachthemel bij je vorige beelden) misschien eens opnieuw een volledige calibratie doen.
ps. je hebt een spat op je lens zitten ook
grts
SiegLast edited by Sieg; 29 maart 2022, 17:52.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Even een herwerking gedaan, waarbij ik de lucht ietsje anders heb aangepakt.
Comment
-
Proficiat met je zeer geslaagde HOF-plaat.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtEven een herwerking gedaan, waarbij ik de lucht ietsje anders heb aangepakt.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Comment
-
Proficiat met je HOF. Het is weer eens wat anders.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi Pol, een onderwerp waarbij we ons allen goed kunnen amuseren
Leuk standpunt ingenomen, nadeel als je er zo dicht op zit is dat de toren achterover valt, eigenlijk zou je voor dit soort beelden een shift-tilt lens moeten gebruiken
Nog een puntje, ik zou de afwerking nog eens opnieuw doen, ofwel scheelt er iets met je compressie ofwel met de afwerking de laatste tijd
Kijk gewoon eens bij deze opname naar de overgang tussen lichtvervuilde lucht en de ietwat donkerder lucht, allemaal artefacten en banding.
Als je het niet ziet op je monitor (zoals de vlekkerige nachthemel bij je vorige beelden) misschien eens opnieuw een volledige calibratie doen.
ps. je hebt een spat op je lens zitten ook
grts
Sieg
Comment
Comment