Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel herkenbaar, hier langs onze kanten zie je dit ook op veel plaatsen
Overdag zie je er bijna niks van (als je het niet weet, maar bij opkomende of ondergaande zon wordt het imposant
Ik vind de lucht wel heel apart afgewerkt
Misschien heb je wel gelijk Bouk. ik probeer een wat minder gele versie.
Iemand een idee hoe ik dat bijschrift van de Flickr foto onder de foto kan krijgen? welke code gebruiken?
Iemand een idee hoe ik dat bijschrift van de Flickr foto onder de foto kan krijgen? welke code gebruiken?
Misschien in je code een return (enter) invoeren net voor 2022-03-04 zodat deze op een andere lijn beginnen
Dan gans de boel selecteren en in het midden plaatsen, maar ik vermoed dat je dat laatste al gedaan hebt
Mooie reflecties op de webben. ik vind de reflecties op het origineel beter, maar er is dan inderdaad iets onnatuurlijk in de hemel zelf.
Misschien apart bewerken?
De code krijg je onder controle door de delen die je niet wilt laten zien, te deleten.
Bedankt voor de info over het plaatsen van de code.
Heb dan toch maar gekozen voor een 2de upgrade: de tussenoplossing.
Sluit misschien toch het beste aan op dit gouden uur moment maar is een moeilijke kleur dat geel om juist in te schatten.
Kan ook zijn dat het geel op mijn monitor niet optimaal staat ingesteld.
Comment