Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
yep ...indeed .. nice done ... (en geen gewicht aan je voeten moeten hangen om niet weggeblazen te worden..? )
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Indrukwekkend ! Je zal nu wel goed gezandstraald zijn
Als ik niet zo ver van zee woonde dan was ik zeker ook eens afgekomen ...
Heeft het mateiraal niet geleden ? maar mens en materiaal zijn al al getraind in IJsland hé
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
knap maar ben je nu aan een nieuw toestel toe
Neen hoor materiaal kan tegen een stootje ,en de lens heb ik goed afgeschermd ,ook een beetje opletten hoe je staat ,body dicht tegen het lichaam en de wind in de rug ,eenmaal thuis alles goed afgeblazen met compressor, alles prima in orde .Trouwens mijn materiaal heeft al erger meegemaakt vooral in de noordelijke streken ,het is daarom ook heel belangrijk om goed materiaal te hebben die tegen regen en felle weersomstandigheden kan
Comment