Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spegel aan het meer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Spegel aan het meer.

    .


    ...Gisteren nog eens een beetje zonlicht...





    Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).


    Mvg.

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Spegel aan het meer.

    Mooi beeld met twijfel over de kleuren van de bomen. Ik zou persoonlijk de vogels op het water en die ene in de lucht nog weggecloond hebben.
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Spegel aan het meer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
      Mooi beeld met twijfel over de kleuren van de bomen. Ik zou persoonlijk de vogels op het water en die ene in de lucht nog weggecloond hebben.
      Ik heb een halfuur gewacht om een beeld te kunnen maken met de vogels .... het zou wat gek zijn om ze dan weg te klonen. De kleuren zijn kleuren van Samyang objectieven die ik persoonlijk mooi vind.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Spegel aan het meer.

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        Ik heb een halfuur gewacht om een beeld te kunnen maken met de vogels .... het zou wat gek zijn om ze dan weg te klonen. De kleuren zijn kleuren van Samyang objectieven die ik persoonlijk mooi vind.
        De twee vliegende vogels over het water zijn prachtig, de andere twee zwemmende vogels leiden de aandacht weg uit het beeld... (mijn persoonlijke visie).
        www.erikthomas.be

        Comment


        • #5
          Re: Spegel aan het meer.

          Knappe opname met mooi licht en de reflectie van de "vliegerkes" is ook mooi !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Spegel aan het meer.

            Prachtig sfeertje hoor, de kleuren zijn wel hevig maar dat mag bij dit soort opnames omdat het niet overheersend is.
            De vliegende vogels zijn zeker een meerwaarde, degene die zwemmen wat minder

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X