Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitkijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Uitkijk

    Last edited by bommasien; 9 februari 2022, 12:02.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Uitkijk

    Gelijk de Duitsers zeggen, "in eenvoud herkent men de meester" of "minder is meer".
    Dus hier een eenvoudige foto, maar.................... uitstekend compo, mooie kleuren, mooie lijnen en "das spiel" van licht en schaduw.
    Simpel gezegd, mooie foto hoor!


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Re: Uitkijk

      Heel mooi beeld, maar ik kan het enthousiasme van Red Falcon niet echt delen, sorry hiervoor. De kwaliteit van de foto is niet echt goed. Er is zeer duidelijk ruis of artefacten (pixels) te zien in de lucht/wolken (zelfs zonder inzoomen) en dat is eigenlijk heel jammer.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Uitkijk

        Goed gekozen compo maar kwalitatief inderdaad het één en 't ander verkeerd gegaan

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Uitkijk

          Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
          Heel mooi beeld, maar ik kan het enthousiasme van Red Falcon niet echt delen, sorry hiervoor. De kwaliteit van de foto is niet echt goed. Er is zeer duidelijk ruis of artefacten (pixels) te zien in de lucht/wolken (zelfs zonder inzoomen) en dat is eigenlijk heel jammer.
          Ik loof de foto in zijn geheel.
          De kwaliteit echter kan liggen bij de provider en niet bij de fotografe.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: Uitkijk

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Ik loof de foto in zijn geheel.
            De kwaliteit echter kan liggen bij de provider en niet bij de fotografe.
            Dat ben ik zeker met je eens en het was zeker geen kritiek op je oordeel van de foto.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Uitkijk

              Ik vraag me wel af hoe je je voelt als je op dat dijkje rijdt - zie die sporen in het gras

              Comment


              • #8
                Re: Uitkijk

                Leuke opname, wel jammer van de minpintjes
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Uitkijk

                  Mijn ogen zijn niet meer wat ze moeten zijn...maar als ik hier toch op een 27 inch scherm kijk ...dan zie ik niet
                  wat jullie zien...waarschijnlijk zoemen jullie ....tig procent in ....(wat je volgens mij toch niet echt moet doen...je vindt
                  dan altijd wel iets....) ik vind dit gewoon een eenvoudig simpel beeld dat straalt in zijn eenvoud....

                  Groeten
                  Freddy
                  https://fredor2.wixsite.com/my-site

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uitkijk

                    Mooi maar jij kan veel beter Sien..
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X