Update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Borinage in B&W
Collapse
X
-
-
Re: De Borinage in B&W
Mooi sfeerbeeld al zijn op mijn scherm de witte stukken wat uitgebrand...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtMooi sfeerbeeld al zijn op mijn scherm de witte stukken wat uitgebrand...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtik weet het van het uitbranden, expres gedaan voor de sfeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtJammer dat daardoor flink wat details verdwenen zijn… meer sfeer vind ik er trouwens niet aan.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtIk volg hier wel, zou mooier zonder die uitgebrande hooglichten
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
-
Update is mooi, maar ik snap de initiële intentie ivm "sfeer" wel.
Als je er nog wat sepia aan toevoegt, krijg je de sfeer van de oude postkaarten - en daarmee geef je als het ware aan dat daar de tijd is blijven stilstaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtUpdate is mooi, maar ik snap de initiële intentie ivm "sfeer" wel.
Als je er nog wat sepia aan toevoegt, krijg je de sfeer van de oude postkaarten - en daarmee geef je als het ware aan dat daar de tijd is blijven stilstaan...
De sfeer van de Borinage komt hier eerder van het geprangd zitten tussen de spoorlijn en de binnenscheepsvaart.
Daarom vind ik deze opnamepositie knap gekozen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Ik vind de update heel mooi - al hield ik wel van het contrast in de natuurelementen in de eerste foto.Mvg Philip
Comment
-
Mooie omzetting doch vind ik de originele opname eigenlijk het meest vertellend
Het lijkt wel een oude postkaart, of oude vergane foto
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment