Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen, avondzicht over het houtdok (+ update)
Collapse
X
-
-
-
Re: Antwerpen, avondzicht over het houtdok
Mooi en een juiste sfeer te pakken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooi overzichtsbeeld met wel heel aparte kleuren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi in beeld gebracht Pol.
Comment
-
-
had een mooi beeld kunnen zijn, maar er is toch iets misgelopen met de kleuren naar mijn mening.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichter is toch iets misgelopen met de kleuren naar mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtWat dan?nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichttja ... dat blauw bvb. komt naar mijn bescheiden mening in de natuur helemaal niet voor maar ja het zal wel aan mijn scherm liggen
Comment
-
Het blauw vnl boven de wolken lijkt mij inderdaad wel heel gesatureerd en zou ik zelf wat milderen, maar dat is mijn visie.Mvg Philip
Comment
-
-
Mooi beeld, ik heb hetzelfde gevoel ivm blauwe lucht die toch wel wat te hevig gesatureerd is naar mijn gevoel.
Comment
-
Ik heb de foto even opnieuw bewerkt, ermee rekening houdend dat de saturatie in de lucht niet te hoog komt.
Zo sluit ie inderdaad beter aan bij de werkelijkheid.
Comment
-
Mooie update ... Veel beter zo naar mijn meningMvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtMooie update ... Veel beter zo naar mijn mening
Moest je nu enkel de onderkant een tikkeltje donkerder maken maar toch nog minder dan in de vorige versie dan is het waarschijnlijk nog beterbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment