Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mistig en grauw in Linden vandaag
Collapse
X
-
-
Re: Mistig en grauw in Linden vandaag
Je hebt er wel een mooie foto uitgepuurd Frans.nikon coolpix s9100
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtJe hebt er wel een mooie foto uitgepuurd Frans.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
zei me op eerste zicht weinig. Pas bij doorklikken wordt het echte volledige beeld zichtbaar. Erg mooi samenspel met die in de mist verborgen bomen hoor ! Plots is gans het oppervlak gevuld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Erg mooi beeld Frans, meer heb je soms niet nodig dan wat mist
Ben je hier aan het dodgen en burnen geweest om de achterste bomen er lokaal wat meer door te krijgen ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi beeld en de ruis is hier van meerwaarde!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtErg mooi beeld Frans, meer heb je soms niet nodig dan wat mist
Ben je hier aan het dodgen en burnen geweest om de achterste bomen er lokaal wat meer door te krijgen ?
grts
Sieg
grootste probleem is ver gaan met helderheidsschuivertje bij presentie en daar heb ik wel wat mee gefllirt ...
Vertel maar wat je denkt te zien, geen probleembedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
knappe opname, en toch ook weer een bewijs dat je in alle omstandigheden kan fotograferen....
Groeten
Freddy
Comment
-
-
-
Mooi beeld, hou hier wel van
Comment
-
Dit beeld zou je zonder mist niet hebben kunnen vangen en spreekt me wel aan.
Van het "schuiverkeswerk" ben ik minder fan maar ik hou ook wel van experimenteren.
Comment
Comment