Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filipijnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Filipijnen

[IMG]sunset by Jozef Poortmans, on Flickr[/IMG]
    Nog geen insecten,dan maar een wat oudere foto van onze laatste reis.12/03/2020,enkele dagen later ging alles dicht.Blijkbaar was er een soort virus opgedoken,heb nochtans geen virus gezien.Onze vlucht met Thai Airways werd afgelast en we zaten vast.Gelukkig konden we in het appartement van mijn schoonzuster verblijven in Manila.Drie maand later waren we thuis met Etihad Airways.
    Hopelijk staat de horizon hier wel rechter.

Re: Filipijnen

Mooi moment en de mensen zijn hier een meerwaarde
    Maar ook bij dezee heb ik hetzelfde gevoel dat er nog moet gewerkt worden aan de opname
    Vooral in de voorgrond moet meer detail uit te krijgen zijn

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik wil in de voorgrond niet meer detail.Dat zijn gewoon wat rotsen,daar valt niets aan te zien.Beter zou zijn volgens mij,indien ik onder meer zou croppen.

Comment

prachtige sfeer in deze foto ,voornamelijk door die personen erbij ,mooie natuurlijke weergave ,wat de voorgrond betreft ,het is jou foto en jij kiest hoe je hem het liefst wilt hebben ,en ik vind het zeker iets hebben die donkere voorgrond al zou ik zelf wel geneigd zijn hier een blend toe te passen de rotsen donker te laten maar iets meer detail naar boven te brengen ,maar hij blijft prachtig hoor

Comment

Heerlijke opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

heerlijk sfeertje en de mensen geven een heel mooi oinderwerp op de voor/middengrond!
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Working...
            X