Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
dank jullie wel ,hier was het niet zo goed te zien ,maar ik heb toch een poging gedaan de zweem er uit te halen ,omdat het niet zo erg was heb ik geen up geplaatst
dank jullie wel ,hier was het niet zo goed te zien ,maar ik heb toch een poging gedaan de zweem er uit te halen ,omdat het niet zo erg was heb ik geen up geplaatst
De 'up' is inderdaad al beter. Overigens: Ijsland? Of Noorwegen?
Prachtige locatie wederom en een heel gekend plekje
Mooie dramatische afwerking, al blijf ik wel wat "hangen" in de voorgrond
Een pano zou het hier ook goed doen aangezien alle info zich in het onderste deel bevind, daarentegen draagt de lucht wel bij aan die dramatische sfeer
prachtig beeld.
ik vraag me af of een 16/9-formaat hier zelfs nog meer de nadruk zou leggen op de zwarte bocht. eerst dacht ik dat de belichtingstijd wat te traag was (golfslag), maar op de grote versie is dit haarscherp.
Comment