Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi beeld! Tegenwoordig kan je met 1 beeld al een HDR gevoel opwekken door de schaduwen heel hard op te trekken (zonder al te veel verlies aan kwaliteit) en de highlights sterk te temperen. Dat is hier wellicht gebeurd wat het HDR gevoel verklaart (?)
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Het is geen HDR ... één enkele opname.
Ik zeg ik ook niet dat het een samengesteld beeld is Eddy
Ik schrijf "een hdr gevoel" waarmee ik bedoel dat de voorgrond wat donkerder mocht zijn, nu is heel de foto egaal en eigenlijk kijk je tegen het licht in
Niks verkeerd mee maar wilde het even melden
Ik zeg ik ook niet dat het een samengesteld beeld is Eddy
Ik schrijf "een hdr gevoel" waarmee ik bedoel dat de voorgrond wat donkerder mocht zijn, nu is heel de foto egaal en eigenlijk kijk je tegen het licht in
Niks verkeerd mee maar wilde het even melden
grts
Sieg
bedankt Sieg, ik had het ook zo begrepen, wou enkel maar verduidelijken dat het één enkele opname is.
mvg
Comment