Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi Cor en interessant die eerste, je wordt in eerste opzicht op het verkeerde spoor gezet door de wolken
Daarmee hoefde voor mij die tweede er zeker niet bij
Volgens mij staat de eerste horizon niet horizontaal. Ik zou nog eens wat met de schuifjes spelen. Er zit potentieel in Uw foto
correct : door de wolkenlijn horizontaal te plaatsen, zet ik de kijker op een verkeerd spoor. Wanneer ik met "de schuifjes speel" , wordt het onderscheid ook duidelijker, wat niet de bedoeling was.
Ter plaatse was de eerste blik ook verwarrend, net als achteraf het RAW-beeld op mijn scherm. Vandaar dat ik enkel de voorgrond met LR heb bewerkt in de hoop dat wanneer de ogen vanuit het felle groen naar de grijze lagen schuiven, ze in eerste instantie de verkeerde lijn als horizon identificeren.
Comment