Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Skyline Oostende
Collapse
X
-
-
Re: Skyline Oostende
Mooie foto met het zonlicht in de golven, wat mooie lijnen maakt.
Je hebt geluk dat je er kon vliegen. Meestal staat geozone EBLFA11 daar actief.
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtMooie foto met het zonlicht in de golven, wat mooie lijnen maakt.
Je hebt geluk dat je er kon vliegen. Meestal staat geozone EBLFA11 daar actief.
Groetjes,
Riho.Last edited by Riho; 19 december 2021, 01:25.Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro
Comment
-
Die drone beelden vind ik wel top. Mooie kleuren deze.
Comment
-
ja, absoluut, zowel qua lichtinval als wat betreft de helderheid van het landschap.
Als je de omgeving kent, valt ook op dat je de belangrijke elementen hier goed in beeld hebt gebracht. Jaarlijks eens herhalen zodat we de evolutie van "New Ostend" kunnen volgen ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtJaarlijks eens herhalen zodat we de evolutie van "New Ostend" kunnen volgen ?Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Comment
-
-
Dronefotografie brengt idd een nieuwe dimensie. Kan het zijn dat de witbalans in de foto teveel naar het groen neigt?
Comment
-
Mooi overzicht maar de kleurbalans lijkt me hier niet correct te zijn.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
had jij een hasselblad aan een drone hangen?
knappe foto.. t doet mij watertanden om hier ook mee te experimenteren, maar ik moet spijtig genoeg keuzes maken met mijn budget" Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
-
Hoi Duvel-lover,
Die Hasselblad valt wel mee hoor. Hasselblad heeft in samenwerking met DJI de camera ontwikkeld die onder een Mavic 2 pro hangt. Ook de drone is vrij betaalbaar😉. Je moet wel een attest behalen om er mee te vliegen. Voor de kleinste DJI hoeft zelf dat niet. Dronefotografie is dus zeker betaalbaar maar nog technischer dan gewone fotografie.
Ivm de kleurbalans: ik heb gemerkt dat kleuren enorm verschillen of je ze vanop het land bekijkt of uit de lucht. Je krijgt toch een heel ander type weerkaatsing.
Allen bedankt voor het kijken.
Groetjes,
Riho.Last edited by Riho; 19 december 2021, 23:41.Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk berichthad jij een hasselblad aan een drone hangen?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Je moet wel een attest behalen om er mee te vliegen. Voor de kleinste DJI hoeft zelf dat niet.
Ik zou de hobby graag nog lang uitoefenen, en dan gaan je tenen krullen van de zoveelste die vertelt dat ie met zijn drone 500m hoog gegaan is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtIk zou toch aan iedereen aanraden het proberen te halen, al was het maar om de (veiligheids, privacy)regeltjes te leren.
Ik zou de hobby graag nog lang uitoefenen, en dan gaan je tenen krullen van de zoveelste die vertelt dat ie met zijn drone 500m hoog gegaan is
RihoNikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Comment
-
Zalige foto. Ik krijg weer zin om m'n Mavic Mini te upgraden.
Heb die online 'examens' al gehaald dus toch maar eens beginnen rond te kijkenNikon D3300 - Nikon D7200
Comment
Comment