Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdronken zwarte polder + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Verdronken zwarte polder

    Knap vastgelegd.

    Comment


    • #17
      Re: Verdronken zwarte polder

      Knap met een donkere achtergrond dan komen er meer details te zien.
      Groeten
      Georges

      Comment


      • #18
        Re: Verdronken zwarte polder

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk bericht
        Opgelet, de volgende stap is astrofotografie
        Zwijg stil. Sequator staat al op de pc, maar voorlopig enkel om te experimenteren in het kader van nachtlandschappen.
        Maar in deze foto niet gebruikt.

        Comment


        • #19
          Re: Verdronken zwarte polder

          Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
          Zwijg stil. Sequator staat al op de pc, maar voorlopig enkel om te experimenteren in het kader van nachtlandschappen.
          Maar in deze foto niet gebruikt.
          Een geluk dat de meeste software freeware is
          Ik gebruik DeepSkyStacker, Sequator kon ik niet meer gebruiken omdat die geen*.fits bestanden kon lezen toen ik de astrocamera kocht (november 2020)

          Waar je ook eens naar kan kijken is Astro Panel, een plugin voor Photoshop met wel wat leuke functies. https://astropanel.it/ Die gebruik ik ook nog wel eens. (50 euro)
          Rudy,

          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

          Comment


          • #20
            Re: Verdronken zwarte polder

            Inderdaad dag en nacht verschil als je doorklikt naar je Flickr account!
            Prachtige foto! Mag van mij zo de HOF in.
            Last edited by Striker; 19 december 2021, 20:15.

            Comment


            • #21
              Re: Verdronken zwarte polder

              mee eens.. vooral op een groot scherm in een donkere kamer. Op papier kan deze foto nooit tot zijn recht komen denk ik.
              " Make RAW Not WAR"
              Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

              Comment


              • #22
                Re: Verdronken zwarte polder

                Top plaat

                Comment


                • #23
                  Re: Verdronken zwarte polder

                  Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
                  mee eens.. vooral op een groot scherm in een donkere kamer. Op papier kan deze foto nooit tot zijn recht komen denk ik.
                  Hangt er vanaf, hier op het internet komen de sterren er niet goed uit, je ziet hier eigenlijk amper sterren en dat is spijtig voor een nachthemel
                  Maar als je deze zou afdrukken op papier dan moet je de hooglichten veel meer optrekken, dat laat de sterren sprankelen
                  Zou eigenlijk hier ook al mogen gebeuren vind ik persoonlijk, maar ik zie nu eenmaal graag sterren in een nachthemel

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Verdronken zwarte polder

                    Mooi geheel. De sterren er wat meer laten uitspringen is zeker een goede suggestie
                    Mvg Philip

                    Comment


                    • #25
                      Re: Verdronken zwarte polder

                      Heel mysterieuze sfeer, met heel mooie compo. Klikje us absoluut de moeite voor meer details
                      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                      Comment


                      • #26
                        Re: Verdronken zwarte polder

                        Doorgeklikt naar Flickr en dan verschijnt er een pareltje….prachtige opname…..eentje waarop ik alvast gezond jaloers op ben….👌

                        Groeten
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment


                        • #27
                          Re: Verdronken zwarte polder

                          Heb in de update een paar sensorvlekjes die ik nog ontdekt had weggepoetst, en ineens de sterren (een beetje) opgevoerd.
                          Op Flickr zijn ze inderdaad beter zichtbaar - mogelijk een gevolg van de omzetting naar jpeg (terwijl op Flickr de Tiffs staan).
                          Daarnaast niet teveel veranderd. De sfeer van de nevelige maanverlichte nacht moet blijven...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Verdronken zwarte polder

                            Wat een pareltje die 2e! Vooral bij het doorclicken krijg je alle details. Zo zie je ze niet veel hier op BD. Well Done
                            https://www.behance.net/Lynx1966

                            Comment

                            Working...
                            X