Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pointe du Van

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: pointe du Van

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Mooi gekozen beeldopbouw Cor
    Doch persoonlijk denk ik dat een lager (of hoger) standpunt het beter had gedaan om wat meer separatie te krijgen tussen rotsen en horizonlijn

grts
    Sieg
    Daar ben ik het mee eens !

Ik vind het wel weer te verscherpt ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Proficiat met je HoF-plaat(s)!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

bedankt allen, zowel voor de reacties als voor de felicitaties.

Graag toch een eigen reactie : ik krijg inderdaad regelmatig de opmerking dat mijn beeld oververscherpt zijn. Ook nu. Wegens andere activiteiten kon ik niet eerder terugkijken naar het bronbestand maar wat ik me meende te herinneren is correct : ik heb bij dit iPhonebeeld enkel de hooglichten en schaduwen wat verminderd. Scherpte of zelfs helderheid heb ik niet aangepast. De iPhone levert immers reeds jpg-formaat af wat al minder correctie toelaat.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          bedankt allen, zowel voor de reacties als voor de felicitaties.

Graag toch een eigen reactie : ik krijg inderdaad regelmatig de opmerking dat mijn beeld oververscherpt zijn. Ook nu. Wegens andere activiteiten kon ik niet eerder terugkijken naar het bronbestand maar wat ik me meende te herinneren is correct : ik heb bij dit iPhonebeeld enkel de hooglichten en schaduwen wat verminderd. Scherpte of zelfs helderheid heb ik niet aangepast. De iPhone levert immers reeds jpg-formaat af wat al minder correctie toelaat.
          Kan je dat niet instellen in hoeverre verscherping wordt toegepast op het jpeg bestand Cor ?
          Anders een appje downloaden om in RAW je foto's te maken, kan makkelijk

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Proficiat met uw HOF!
            " Make RAW Not WAR"
            Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

Comment

Hey juppekes.

Proficiat met je plaatsje in de HOF.
              Bootjes

Comment

Working...
              X