Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
oh, dat plekje ken ik ... prachtig gelegen. Ik mocht het in bittere kou met meter sneeuw s ochtends vroeg ontdekken, echter bij het blauwe uur ook prachtig mooi
ik denk wel dat het onder de poolcirkel ligt
oh, dat plekje ken ik ... prachtig gelegen. Ik mocht het in bittere kou met meter sneeuw s ochtends vroeg ontdekken, echter bij het blauwe uur ook prachtig mooi
ik denk wel dat het onder de poolcirkel ligt
ligt wel degelijk boven de noordpoolcirkel klik Wikipedia
knap hoor , ikzelf zou nog een beetje helderder gegaan zijn , zodat wit nog net dat tikkeltje witter werd , maar is persoonlijk
Ik denk dat dit de sfeer zou teniet doen. Ik heb het zoveel mogelijk behouden zoals het op het moment was, vooral het zachte maanlicht die het geheel belicht. Het mag geen dagfoto worden [emoji6]
Comment