Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moerassig broek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Moerassig broek
Apart! Ben niet zo'n fan van deze bewerkingen, maar deze past wel
-
interessant surrealistisch beeld
de zone tussen de realiteit en de weerspiegeling is nogal verwarrend en onrustig.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Comment
-
Heel apart Raymond, lijkt wel een tekening
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtIs al eerder een impressie dan een landschap, maar het hééft wel iets.Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel apart Raymond, lijkt wel een tekening
grts
Sieg
Dus heb ik deze hier geplaatst om de commentaren eens te aanschouwen en hierover mijn mening te vormen met alle respect voor de makers en foto's !
Het is een genre dat ik reeds lang beoefen en met bewondering volg. Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
No worries ivm het forum waar dit geplaatst was. Het was allerminst mijn bedoeling om dat op die manier aan te kaarten.
Feit is dat er in dit forum over het algemeen vlot gereageerd wordt, wat altijd leuk is voor de topic starter.
Comment
-
ik denk ook dat hier iets sneller gereageerd wordt en ook iets meer wat meestal toch leuker is voor degene die de foto post . Ik zou deze ook meer onder abstract klasseren ,dit door de gedane bewerking die volgens mij helemaal afwijkt van de originele raw foto
,wat natuurlijk zeker mag en eigenlijk de inspiratie helemaal naar boven laat komen van het beoogde doel ,als ik het op deze manier bekijk is die zeker geslaagd
miss moeten ze eens overwegen om fotografie minder onder te verdelen in vakjes ,maar gewoon je foto posten en de mensen te laten reageren ,is dit nu zw ,abstract ,mensen ,gebouwen alles kan mooie fotografie zijn ,en is meteen door iedereen zichtbaar ,ik doe ook zelden de moeite om in andere categorieën te gaan kijken vraagt teveel van je tijd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik denk ook dat hier iets sneller gereageerd wordt en ook iets meer wat meestal toch leuker is voor degene die de foto post . Ik zou deze ook meer onder abstract klasseren ,dit door de gedane bewerking die volgens mij helemaal afwijkt van de originele raw foto
,wat natuurlijk zeker mag en eigenlijk de inspiratie helemaal naar boven laat komen van het beoogde doel ,als ik het op deze manier bekijk is die zeker geslaagd
miss moeten ze eens overwegen om fotografie minder onder te verdelen in vakjes ,maar gewoon je foto posten en de mensen te laten reageren ,is dit nu zw ,abstract ,mensen ,gebouwen alles kan mooie fotografie zijn ,en is meteen door iedereen zichtbaar ,ik doe ook zelden de moeite om in andere categorieën te gaan kijken vraagt teveel van je tijd .Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtDoor de bewerking ontbreek ik de fijne belijning die je met een pentekening wel bekomt. De moeite om dit digitaal te proberen te bereiken.
Toch heel fijn om je visie mee te delen en bedankt daarvoor.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment