Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Vooroever
Collapse
X
-
-
Re: De Vooroever
heel mooi en rus uitstralend ,knappe omzetting ,als ik dan toch iets mag meegeven persoonlijk zou ik de horizon wat hoger gelegd hebben ,er is weinig te zien in de lucht en je zou meer diepte creëren ,maar doet ook niet echt afbreuk aan het totaalbeeld
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtheel mooi en rus uitstralend ,knappe omzetting ,als ik dan toch iets mag meegeven persoonlijk zou ik de horizon wat hoger gelegd hebben ,er is weinig te zien in de lucht en je zou meer diepte creëren ,maar doet ook niet echt afbreuk aan het totaalbeeldRp
Comment
-
Zeker een geslaagde omzetting maar kan wel ergens Patrick volgen om de horizon hoger te leggen
Weliswaar niet zo hoog als in je voorbeeld linkje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hak Bekijk berichtDank Patrick. Bedoel je dit ? Ik heb wel moeten inboeten op beide zijkanten om de beeldverhouding te bewaren.
wat ik meer bedoelde is dezelfde foto maar een iets hogere horizon ,maar die moet dan uit je toestel in de juiste verhouding komen
Comment
-
16:9 formaat van maken? Mooi de persoon opgemerkt
Comment
-
-
Ik vind de eerste versie beter, omdat dan de lijnen naar mijn gevoel beter hun spel kunnen spelen. De symmetrie die er is, komt er dan beter uit.
Comment
Comment