Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Playa Papagayo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Playa Papagayo

Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht
    Mijn excuses. Was helemaal niet verkeerd bedoeld en wat mij betreft staat een 2e foto los van een eventuele reactie op de eerste.

De 2e foto had ik bijgeplaatst omdat het buiten de kleuren en tijdstip exact dezelfde is als de eerste.
    Om dus niet onnodig een extra topic aan te maken.
    Je doet wat je niet laten kunt, maar in SC mag je 1 foto per topic posten, tenzij, men om een update vraagt.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Je doet wat je niet laten kunt, maar in SC mag je 1 foto per topic posten, tenzij, men om een update vraagt.
      Vind je nu niet zelf dat je wat overreageert?
      Als ik iets doe wat niet volgens de regels is mag je me dat ook op een normale manier zeggen. En dan zal ik dat zeker niet meer doen.
      Ik denk niet dat er iemand hier met opzet iets verkeerd doet.

Comment

Mooie beelden van een heerlijke rustige wandelomgeving !
        Raar dat de kleurentemperatuur in dergelijke korte tijdspanne zo omslaat.

Mocht ik daar ooit nog komen dan verdienen ze daar in die bar aan mij wel geen cent meer.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Je mag in dit forumdeel slechts 1 nieuwe foto-discussie (topic) per kalenderdag starten, met maximaal 3 foto’s van éénzelfde onderwerp (ongeacht of die foto's van bij de start geplaatst worden, of later aangevuld bij updates).
          - dat lijkt me hier het geval, ik zie dus weinig problemen

Terug terzake: Ik vind de kleuren in de wolken van de tweede versie mooier, dus verkies ik die.

Comment

prachtige locatie
            mijn website : klik

Comment

Working...
            X