Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leidt dit naar zee en is het op het moment van de opname hoog water? Ik probeer me een bedoeling van het bouwsel te vormen. Zand tegenhouden uit de geul snap ik maar verder....
bij hoog water staat alles onder ,dus je kan kiezen om juist boven water te zien uitsteken ,ofwel terugtrekkend water (later komt alles ernaast bloot te liggen) of bij opkomend water
In deze kan ik het vlakke water waarderen omdat ik hier een persoonlijke (originele) artistieke inbreng waarneem van de fotograaf die het landschap niet schaden !
In deze kan ik het vlakke water waarderen omdat ik hier een persoonlijke (originele) artistieke inbreng waarneem van de fotograaf die het landschap niet schaden !
Dank je Raymond voor je waardering want ik weet dat vlak water moeilijk bij jou ligt ,ook iedereen mijn dank voor de lovende commentaren ,doet mij altijd plezier
Comment