Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap grijspatroon.
wat de meeuw betreft, weet ik het niet zo goed : hij verstoort een beetje het minimalistisch beeld en en de pure grijze achtergrond.
nb : leuk dat je staande surfers hebt gevonden. De meesten liggen de ganse namiddag op hun plank te wachten, heb ik zo de indruk.
Bouk bedoeld -denk ik- dat je niet in één oogopslag kunt zien dat het water/zee is
Kunstig werkje van gemaakt. Mijn laatste upload hier werd ook twijfelachtig genoemd, of het niet in een ander topic thuishoorde vanwege de bewerking. Maar zolang het natuur(lijk) effect is in te schatten mag dat van mij rustig hier staan hoor
Bouk bedoeld -denk ik- dat je niet in één oogopslag kunt zien dat het water/zee is
Kunstig werkje van gemaakt. Mijn laatste upload hier werd ook twijfelachtig genoemd, of het niet in een ander topic thuishoorde vanwege de bewerking. Maar zolang het natuur(lijk) effect is in te schatten mag dat van mij rustig hier staan hoor
Nochtans zo goed als geen bewerking, als het omgekeerd zou zijn zou ik het ook zeggen, door de mist en het tele effect kreeg ik dit resultaat. De zee was ook heel rustig waardoor het water bijna rimpelloos was. Als je er op aandringt wil ik gerust de raw versie erbij plaatsen [emoji6]
Nochtans zo goed als geen bewerking, als het omgekeerd zou zijn zou ik het ook zeggen, door de mist en het tele effect kreeg ik dit resultaat. De zee was ook heel rustig waardoor het water bijna rimpelloos was. Als je er op aandringt wil ik gerust de raw versie erbij plaatsen [emoji6]
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Ik dring niet aan Patrick, want ik geloof jou Sowieso heel knap met die belichting op de mist.
Comment