Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als een enveloppe ...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Als een enveloppe ...?

Ik ben wat aan 't experimenteren met mijn composities. Eerlijk gezegd ben ik benieuwd of dit in de smaak valt

Dank voor het kijken.
    Last edited by philitalia; 15 november 2021, 15:25.
    Mvg Philip

Re: Als een enveloppe ...?

Mooie uitsnede en compo Philip, neigt meer naar het abstracte op deze manier

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

mooie kruising van beide reliëfs .
      persoonlijk vind ik de voorste nogal overheersend, misschien omdat er amper iets van variatie in zit in vergelijking met de 2 andere vlakken (beboste heuvel en lucht) . Misschien had je er beter eerst eens doorgestapt van links naar rechts zodat er één duidelijk spoor door liep ? (persoonlijk idee, maar daar vroeg je naar)
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Met de omschrijving erbij zeggen de lijnen wel iets, maar op zichzelf vind ik dit beeld niet helemaal interessant..

Comment

ik vind de compo op zich toch mooi evenwichtig ,miss mocht er iets duidelijker detail in de sneeuw vooraan ,zou ook mooi zijn geweest met iets kleins in de voorgrond

Comment

Puur qua lijnen een mooie compositie vind ik!
            www.erikthomas.be

Comment

titel past hier op zijn plaats .... naaice ...
              [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

ik volg de opmerkingen van Cor en Patrick

Groeten
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Dank voor de reacties en tips.

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                  persoonlijk vind ik de voorste nogal overheersend, misschien omdat er amper iets van variatie in zit in vergelijking met de 2 andere vlakken (beboste heuvel en lucht) . Misschien had je er beter eerst eens doorgestapt van links naar rechts zodat er één duidelijk spoor door liep ? (persoonlijk idee, maar daar vroeg je naar)
                  Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb in dit geval de paar stappen die er instonden weggekloond om de foto rust te laten uitstralen
                  Mijn monitor staat ingesteld op 100cd/m2 helderheid en hierbij zie ik toch heel wel wat zachte structuur en evenwijdige lijnen in de sneeuw ... misschien gaan die verloren en wordt het 1 witte vlek afhankelijk de browser en de helderheid ?
                  Mvg Philip

Comment

Volg de reacties hier over het grote witte vlak onderaan. Misschien bijsnijden totdat de lijn uit de hoek komt. De lucht en het andere deel is wel de moeite waard. Ik ben geen echte landschapsfotograaf en geef mijn bescheiden mening.

Groetjes Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Verbiest Bekijk bericht
                      ..... Misschien bijsnijden totdat de lijn uit de hoek komt.....
                      Mee eens.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het beels straalt voor mij rust uit. Knap gedaan.
                        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Knap creatief denken Philip bij een inhoud waarmee je aan de slag kan, de antwoorden zullen je een betere vorming geven (denk ik toch). Ik zou voor een 'omslag' gaan van ongeveer 1/3 op 2/3, m.a.w. onderste gedeelte doen vertrekken beneden in de rechterhoek (kant van het bos). Op mijn scherm verschijnt voldoende structuur in de sneeuw
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                          X