Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zelf zou ik links en rechts een heel klein beetje wegsnijden zodat die bomen die er nu gedeeltelijk opstaan verdwijnen ... maar dat is mijn visie. Ik vind het wel een mooie foto.
Ik heb op de Kemmelberg met een eigenaar gesproken, dat duurt 12 jaar voordat nieuwe ranken goede druiven geven om er wijn van te maken.
Mooie foto en ik zou er niks aan veranderen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Mooi overzicht, je zal er nog wel naartoe mogen met de auto Cor, maar of je er zal geraken in één trip met die elektrische auto is een andere vraag ...
Zelf zou ik links en rechts een heel klein beetje wegsnijden zodat die bomen die er nu gedeeltelijk opstaan verdwijnen ... maar dat is mijn visie. Ik vind het wel een mooie foto.
yep, dat was me weer ontsnapt. Thanks voor de opmerkzame blik.
heel mooie foto al heb ik het gevoel onderaan iets meer gemogen zodat dat gebouw er helemaal opstond en die halve boom rechts miss wegklonen ,voor de rest een mooie scherpe foto met prachtig licht
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Comment