Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De opengaande brug bij de kleinste sluis in IJmuiden. Het middendeel van de brug is draaibaar. Op de achtergrond de Hoogovens, vanwege de mist geen schoorstenen en rookpluimen.
Rood heeft hier de overhand, maar het kan ook zo worden waargenomen natuurlijk. Zelf vind ik Ijmuiden mooi voor fotografen, maar in de buurt van Tata Steel kom ik niet echt
Van mij mogen de rode brugpijlers wel rood contrasterend zijn zoals ze de kleur rood hebben, maar ik zou de rode gloed/zweem iets minderen. Toch een prachtige doolhof daar.
Rood heeft hier de overhand, maar het kan ook zo worden waargenomen natuurlijk. Zelf vind ik Ijmuiden mooi voor fotografen, maar in de buurt van Tata Steel kom ik niet echt
Van mij mogen de rode brugpijlers wel rood contrasterend zijn zoals ze de kleur rood hebben, maar ik zou de rode gloed/zweem iets minderen. Toch een prachtige doolhof daar.
Dank voor je reactie (en ook Blauwzwart natuurlijk).
IJmuiden is een fantastische omgeving om foto's te maken. De sluizen, havens en de pieren, maar ook Tata Steel is heel bijzonder. Ik kwam er bijna wekelijks en nu (voor een paar dagen in Noord Holland) meteen ook weer.
Ik heb een Update geplaatst waar het rood er voor een deel uitgefilterd is. Levert een interessant beeld op.
Ik zie hier twee foto's van verschillende interpretatie, de eerste met een persoonlijke sfeer inbreng of een verhaal ; de tweede is technisch gezien een betere voor fotografen... een duel waarover ik me niet ga uitspreken omdat ik de "keuze" bij de maker en presentator van deze foto leg.
Comment