Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Broken
Collapse
X
-
-
-
Re: Broken
als ik eerlijk mag zijn ik vind hem wat te druk ,ook door de wazige voorgrond ,ik weet het het is moeilijk in een bos om een mooi uitgebalanceerde compositie te vind en vooral door al het hout een rustige foto te krijgen .mijn persoonlijke mening hè
-
Tè rommelig en druk....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtals ik eerlijk mag zijn ik vind hem wat te druk ,ook door de wazige voorgrond ,ik weet het het is moeilijk in een bos om een mooi uitgebalanceerde compositie te vind en vooral door al het hout een rustige foto te krijgen .mijn persoonlijke mening hè
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtAls ik ga kijken naar de grote versie vind ik het eigenaardig dat er zo weinig detail zit in
de breuklijnen van het hout terwijl de boomstam links en de heesters in de achtergrond wel detail hebben.
Groetjes,
Dirk
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtTè rommelig en druk....
grt,bouk.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
We hebben het allemaal, geen (hobby)fotograaf uitgezonderd 😉 We maken af en toe wel eens een foto, waarvan we achteraf denken, nee dat was hem net niet. Maar, wat belangrijker is; je weet wat fotograferen is, en je durft naar een beoordeling te vragen, en dat is al 50% winst👍 Ik schrijf dit uit eigen ervaring ☺️Rp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hak Bekijk berichtWe hebben het allemaal, geen (hobby)fotograaf uitgezonderd We maken af en toe wel eens een foto, waarvan we achteraf denken, nee dat was hem net niet. Maar, wat belangrijker is; je weet wat fotograferen is, en je durft naar een beoordeling te vragen, en dat is al 50% winst Ik schrijf dit uit eigen ervaring ☺️BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment