Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer van die struik naast de boom in het midden, dat haalt de mogelijke diepte uit het beeld.
Komt waarschijnlijk in kleur ook iets beter tot zijn recht
ik vermoed ook dat kleur het hier beter zou doen . ook vind ik de voorgrond iets overscherpt en daarentegen van de de boom tot in de BG vooral onscherp ,het zou leuk zijn moest je het exif in je foto te laten zitten zo kan ik miss de oorzaak vinden ,en anderzijds is het ook leerzaam voor iemand anders
ik vermoed ook dat kleur het hier beter zou doen . ook vind ik de voorgrond iets overscherpt en daarentegen van de de boom tot in de BG vooral onscherp ,het zou leuk zijn moest je het exif in je foto te laten zitten zo kan ik miss de oorzaak vinden ,en anderzijds is het ook leerzaam voor iemand anders
Update in kleur bijgevoegd.
Canon EOS 80D
100-400mm F5-6.3 DG OS HSM | Contemporary 017
ƒ/5.0 100.0 mm 1/800 320
Update in kleur bijgevoegd.
Canon EOS 80D
100-400mm F5-6.3 DG OS HSM | Contemporary 017
ƒ/5.0 100.0 mm 1/800 320
Dank voor de kleurversie en voor de exif gegevens (miss deze gewoon in het bestand laten zitten )nu kan ik mij ook een beeld vormen hoe de foto is gemaakt en vooral hoe je aan die onscherpte in de BG komt ,bij tele heb je sowieso minder DOF en met de cijfers ernaast kon je ook niet veel hoger gaan dan F5 toch niet als dit uit de hand is geschoten ,met statief zou het verhaal anders zijn .Nu loopt de DOF tot juist over de helft van de voorste rij paaltjes ,ik ga wel voor de kleur
Comment