Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De mist komt voor mij in dit beeld een beetje raar over. Ik denk dat het de kleur is, die wellicht te maken heeft met wat erachter zit, maar die ik nergens mee kan linken in mijn brein.?
Mooie pasteltinten en contrast in deze foto met de industrie als onderwerp.
De waas/nevel onderaan lijkt op het beslagen zoekerbeeld van het fotograferen op een koude dag
voor mij is deze iets minder Raymond ,of miss zie ik het verhaal niet , ook de bij jou eeuwige kleurendiscussie , vind ik de grondmist niet natuurlijk van kleur ,vooral het blauw/groen , of miss zeg ik beter appelblauwzeegroen .op naar je volgende
voor mij is deze iets minder Raymond ,of miss zie ik het verhaal niet , ook de bij jou eeuwige kleurendiscussie , vind ik de grondmist niet natuurlijk van kleur ,vooral het blauw/groen , of miss zeg ik beter appelblauwzeegroen .op naar je volgende
Dank voor je bevinding Patrick - en zeker ook alle andere schrijvers - en aanvaard alle commentaren als ze deftig worden geformuleerd, dus geen enkel probleem. En och ja, de kleurendiscussie zal me blijven achtervolgen zeker ? In feite is dit een resultaat, een beetje bijgewerkt natuurlijk, van het gras vooraan met aansluitend een kleine wateroverlast daar achter (groen/blauw) en dan de inhoud met het kantoor van "Waterleau" in de achtergrond nog voldoende zichtbaar boven de lage nevelvelden waarvan de naamplaat boven op het bedrijf op die moment werd belicht door de opkomende zon, dat is zo een beetje het verhaal achter deze foto.
Op naar de volgende
Comment